خانوما بچم تب داره؟؟

تصویر
۵ پاسخ

من بلد نیستم

از دیشب بدنش گرمه حالا براش تب سنج خریدم
دیدم آره تب داره

شروع تبه

۳۸ب بعد تب حساب میشه

اگر زیربغل را گرفتین نیم درجه باید اضافه کنید که در این صورت میشه ۳۸.۲ و تب داره

سوال های مرتبط

مامان 👼پسرکم مامان 👼پسرکم ۱۷ ماهگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان ملورین ونینی مامان ملورین ونینی هفته سی‌ام بارداری