۶ پاسخ

شیاف

عزیزم منم طبیعی بودم این دردا طبیعی هست استراحت کن و رویه بخیه هات نشین اصلا

سخت بود زایمان طبیعی ؟

درخواست بده گلم پرم

عسل بزن

چقدر بخیه خوردی؟؟؟شیاف نمیشه بزاری؟.

سوال های مرتبط