۶ پاسخ

یه قاشق سرکه بریز توش بکنش پنیر

ببخشید عزیزم شیرتازه بوده ی موقع فاسد نباش

قرص پنیر خوشمزه ترمیشه، برو داروخونه بگیر بزن بهش انقدم پنیرش خوشمزه میشه
منم چندبار تاحالا شیر برید همینکارو کردم

پنیر پیتزا درست کن

نه نریزی دور، اگه سرکه داری نصف استکان بریز داخلش میشه پنیر اگرهم قرص پنیر داری بزن توش

خرابه بریز بره

سوال های مرتبط