۶ پاسخ

ن دو روزه اینجوریه

از بدو تولد اینجوری بوده؟

چند ماهه بود زدی

قطره ازیتروماسین بگیر یه بار صبح یه بار شب بریز توچشمش ....من پسرم رو بردم متخصص چشم فقط همین یدونه قطره رو داد

اره زدم وقتی می‌خوابه بیدار میشه بسته میشه

چای ولرم تازه دم زدی؟

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۷ ماهگی