سلام خانوما
فشارتون چنده من ۱۲ هست بالا هست!!

۹ پاسخ

من 10 بود بهداشت گفت پایینه

۸تا ۱۰متغیره

۱۲ عالیع

واسه من همیشه یازده بوده

۱۲ خوبه ترشی جات نخور منظورم با غذا اینارو میگم من یه ماه نخوردم از ۱۲ شد ۱۰

برا منم معمولا ۱۱ ۱۲ هست
دکترم گفت بخاطر بچته فشارت بالاست
ضربان قلبمم بالاعه ۱۱۰ یا ۱۰۸

خوبه

مراقبت کن .
تو بارداری بالا نره

منم همیشه ۱۲ بوده نمیدونم میگه خوبه دکترم

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۳ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان شیر پسر 💙 مامان شیر پسر 💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی