من 10 بود بهداشت گفت پایینه
۸تا ۱۰متغیره
۱۲ عالیع
واسه من همیشه یازده بوده
۱۲ خوبه ترشی جات نخور منظورم با غذا اینارو میگم من یه ماه نخوردم از ۱۲ شد ۱۰
برا منم معمولا ۱۱ ۱۲ هست
دکترم گفت بخاطر بچته فشارت بالاست
ضربان قلبمم بالاعه ۱۱۰ یا ۱۰۸
خوبه
مراقبت کن .
تو بارداری بالا نره
منم همیشه ۱۲ بوده نمیدونم میگه خوبه دکترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.