مامانا شما فشارتون اکثرا رو چنده؟

۲۴ پاسخ

۸ یا ۹ روی ۶ یا ۵
کلا فشارم پایینه

۹ یا ۱۰

۱۰ روی۶

من فشارم پایینه کلا

من معمولا ۱۱ رو ۷

همیشه 8 یا 7
یکبار که 6 بود گفت خیلی پایینه

۱۰.

۶ روی ۹ 🙃

از من همش ۱۲ روی ۸ میگه بالاس دکترم

۹

۱۰

من همش‌۸

۱۲ بود الان شده ۱۳ ۱۴ قرص میخورم

۱۰ ۱۱

۱۱/
ولی این سری ۱۲ بود گفت بالاس رعایت کن

۹یا ۱۰ دیگه خیلییییی که بالا باشه ۱۱

فشار من ۱۱ هست

۱۳ با قرص ۱۵ بدون قرص

۱۰ نهایت ۱۱

من ۹ رو ۵

معمولا ۱۱یا ۱۲روی ۷یا ۸

۱۲رو ۸فشارم بالاس

به شدت بالاست تحت نظر دکتر قلب هستم
اگر قرص نخورم ۱۷/۱۸
اما مرتب مبخورم۱۲ الی ۱۴ است

من جدیدا فشارم ۱۴ ۱۳ ۱۵ هست نگرانم

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد