سلام اینا قشنگن برا دخترم گرفتم ۲۲۰۰ ؟

تصویر
۹ پاسخ

۲۲۰حیفه ببر زگ ت. بگیر سرمه ای رو چون حاالت لش هستش

خیلی زیاد گرفتی اینجاباشلوارلی و پیراهن آستین بلند زده ۱۲۰۰الان میرم پیچش عکس میدم

خیلی شیکه خوب گرفتی

مبارکه عزیزم

اره عزیزم تنخورش شیکه

از کجا ....مبارکش باشه

خیلی قشنگه . شلوارش چند خریدی

خیلی خوب گرفتی مبارکش باشه اینجا همین ۳۸۰۰ پیج خریدی؟؟

آره گلم خیلی مبارکت باشه اینترنتی یا حضوری

سوال های مرتبط

مامان 🌹🌹🌹 مامان 🌹🌹🌹 ۵ سالگی
مامان ریحانه علی مامان ریحانه علی ۴ سالگی