۱۳ پاسخ

من دخترم ۱سالگی ۲۳ گرفتم دوسالگی ۲۶ گرفتم

۲۴ گرفتم

۲۴ میپوشه

برم خونه متر میزنم ببینم چجوریاس اخه ۲۵تموم‌کردن۲۴مونده

الان سایز پای دخترم ۲۵

من بوت براش25گرفتم
براعید 25،26

بستگی داره به قالبش
پسرم یدونه داره سایز ۲۴ براش کیپه الان دوباره خریدم اینم ۲۴ ولی تو پاش خوبه کیپ نی

دختر من براش نیم بوت ۲۵دگرفتم اندازه بود
کتونی ۲۶ آنلاین گرفتم یکم گشاده اما از قصد ی سایز بزرگ گرفتم


پس نتیجه میگیریم به سن و سال نیست

پای بچه تو اندازه بگیر
تو اینترنت اندازه ها رو زده
دستت میاد
مثلا ۱۵/۵سانت میشه سایز ۲۵
۱۶ سانت میشه سایز ۲۶

سایز23
ولی خو باید اندازه بگیری

من ۲۵ گذفتن بودم ۲سالگی الان انگار داره تنگ میشه

باید اندازشو بگیری از نوک پا تا شصت علامت میزنی متر میزنی واسه دختر. ۱۴ بود ک نیم سانت باید بزرگتر بگیری ۱۴.۵ ک میشه ۲۵

بزرگش نبود؟اخه بوت داره۲۶خیلی زار میزنه ب پاش

من ۲۵ گرفتم

سوال های مرتبط

مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی