خانما سه ماه چندم زود میگذرن چرا این سه ماه اول کند میگذرن

۵ پاسخ

چون سه ماه اول واقعا پر استرسه

یکی نبود به من بگه نونت کم بود آبت کم بود بیبی چک زدنت چی بود بفهمی بارداری حداقل نمیدونستم بیخیال داشتم زندگیمو میکردم😑🤦‍♀️
الن هی یهو فکری میشم و همش منتظرم و این انتظار ۸ ماه دیگه مونده🤦‍♀️

برامن زود گذشت سه ماه اول

هرروزش اندازه یه هفته میگذره

کلا دیر میگذره من دوساله حاملم هنو اولشم😓

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عسلم مامان عسلم روزهای ابتدایی تولد
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی