۱۷ پاسخ

همه تعریف بد میکردن اما من دوروز پیش برام دخترم زدم خیلی بنظرم سبک بود فقط ی کوچولو تب داشت

میشه بهش بروفن داد بعداز زدن واکسن؟

یعنی ازواکسن های قبلی سختره ؟

منم بخاطرهمین بردمش حمام گفتم فرداببرم بزنم

جای واکسن قطره استامینوفن بزن

یه دست یه‌ پا قطره خوراکی بعدش بازی کردم ک راه بره هر چهار ساعت پاراکید دادم تبش کنترل می‌شد درد هم داشت ولی فردا عصرش خوب شد من خیلی میترسیدم بد‌ از واکسن ۱۸ ماهگی تعریف میکردن اما مثل بقیه بود هر بچه متفاوت اگر دفعات قبلی اذیت نکرده الانم نمیکنه فقط موقع زدن چون بزرگ‌تر شدن متوجه ام یکم سخته

خیلی سنگینه
شبا تب می‌کرد پسرم😩
سخت ترین واکسن این بود و چهارماهگی

وایی یا خدا من اسمش میاد سکته میزنم هنوز نزدم نمیدونم اگه بزنم چی ب سرم میاد با این دوتا 🥺

به مهوا روی دوتا دستش زد اذیت شد ولی اجازه نمیداد کمپرس گرم بزارم

کمپرس سرد یا گرم میزاری؟

تب هم میکنن؟

امروز زدی؟

خیلی واکسن سنگینه لعنت بهش

من که هنوز نرفتم بزنم استرس داشتم میگفتم درد زیاد داره

من دخترم پاهاش خیلی اذیت بود روز اول کلا توی تاب بود که پاشو تکون نده بعدش شب شد و خوابید و خداروشکر فرداش خوب شد

وااای نگووووو 😭😭😭😭

خوشبحالتون ک زدی من استرس دارم

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان سیروان مامان سیروان ۲ سالگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ سالگی