سلام مامانای ک پسراتون ختنه کردین تا روز پماد زدین؟

۷ پاسخ

پماد چشمی بزن بهش خیلی خوبه

من۲۳ روزه ختنه اش کردم حلقه براش نذاشتم دکترش دستش خوب بود پماد فقط دو روز اول براش زدم دیگه ادرار خودش ضد عفونیش میکرد

دکتر به من گفت از روز ختنه تا دوهفته بعدش بزن پماد آ د میزنم، روز ۹ام حلقه افتاد

بمن جنتامایسین داد روزی سه بار گفت تمام شد بتامتازون روزی دوبار تا تمام شه ده روزی هست میزنم

یعنی بعد افتادن حلقه هم پماد زدین؟ پماده چیه؟

من تا دو سه روز بعد از اینکه حلقش افتاد

سه روز

سوال های مرتبط

مامان امیررضا و آیسام مامان امیررضا و آیسام ۱۱ ماهگی