وزنش چقدر هست و چند روز داره
من بادام با گرده برنج آسیاب کردم و یکم شکر و شیر خشک همشو با هم مخلوط کردم تو ظرفی ریختم هر وقت میخوام یه ق غ خوری میریزم با آب جوشیده سرد شده و یکم کره اضافه میکنم
مهم هست که پوست قهوه ای گرفته بشه؟؟؟
مغز بادوما بریز تواب جوش پوستای قوه ای شل میشه با دست جدا شون کن بعد بادوما بشور رویه پارچه نخی پهن کن بزار حسابی خشک بشن و بعداسیابشون کن و با آرد برنجی که داری مخلوط کن بریز تویه پلاستیک فریزر بزارتویه قوطی مثلا قوطی شیرخشک بزارتو یخچال هروقت خواستی یه قاشق مربا خوری با آب سرد قاطی کن گلوله نشه بزار روباز باشعله خیلی کم تا بپزه ،بچه ها طعمش خیلی دوست دارن میتونی اندازه یه لوبیا نبات سفید هم بندازی داخلش میتونی هم نندازی من نمی ندازم
من بادام رو خیس میکنم پوستشو میگیرم آسیاب میکنم.با یکم آب و یه قاشق آرد برنج میزارم رو گاز وقتی به قوام رسید خاموش میکنم .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.