سلام خانما حریره بادام چه جوری درست کنم

۲ پاسخ

من از هر کدوم یک قاشق چایی خوری میریزم تو آب جوشیده سرد شده (آب هم ۹۰یا۱۰۰cc) میریزم بعد کره و یکم نبات میزارم رو شعله کم و مدام هم میزنم ب غلظت رسید میزارم خنک شه و میدم به دخترم دوست داشتی میتونی از شیر خودتم بهش اضافه کنی

سلام
با ارد برنج و پودر بادوم هارو با اب سرد حل کن بزار روی شعله و نبات و کره هم بریز بزار ۲۰ دقیقه نیم ساعت بزار بجوشه وقتی غلیظ شد بزار جنک بشه بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ سالگی
مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی