سلام حریره بادام چه جوری باید درست کنیم 🙏

۲ پاسخ

شکر هم نزنی.اگه خواستی یکم شیره انگور بزنی.شکر ضرر داره ولی شیره خاصیتم داره

نیمه شب توضیح دادنم نمیاد😅😂
اول بادوم رو خیس کن پوستشو بکن بزار خشگ بشه بعد اسیابش کن.من بهش ارد برنچم قاطی کردم ریختم تو قوطی شیرخشک
بعد مثل فرنی درستش کن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهان جوون مامان ماهان جوون ۱ سالگی