۶ پاسخ

چرا توی شیر؟؟؟
همینجوری بده بهش

من با قطره چکان میدم

بستگی داره وقتی بدونم گرسنه س قاطی میکنم که کلشو بخوره.حالا ۶۰ تا یا ۹۰ تا

من ۲۵ قطره میریزم تو شیرش

باید تو مقدار کم قاطی کنی که بخوره و اثرش از بین نره

قاطی نکن ممکنه مزه شیرو تغییر بده دیگه شیر نخوره

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی