طبیعیه تاپیکا منو بخونی اون اوایل خیلی درد تخمدان و زیر شکم داشتم
عطسه ک میشم حس میکردم تخمدانم میگیره و تیر میکشه
باید بشینی بعد عطسه کنی
دیگه اینقدر عطسه میکردم ک دماغمو محکممیگرفتم تا عطسه ام نیاد
منم تواون هفته ها این شکلی بودم،همش پامو جم میکردم و محکم شکمم میگرفتم ک فشار نیاد اما وقتی یادم نبود اوف ک میمردم زنده میشدم
آخ من ک میمیرم زنده میشم 😂
طبیعیه نگران نباش سعی کن پاتو تو شکمت جمع کنی یا شکمتو با دست بگیری ک کمتر دردت بیاد اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.