۶ پاسخ

طبیعیه عزیزم

من به دکتر گفتم، گفت تا5، 6ماهگی طبیعیه

اصلانگران نباش من ی کلیپ دیدم میگف علتش اینه ک نوزاداهنوز قلبشون کاملاخون رسانی روانجام نمیده کم کم تکامل پیدامیکنه بخاطرهمونه خون رسانی ب بعضی بخش هامث دستوپاکامل نیست ب همون علته برابچه هاهمیشه ازجوراب ودستکش استفاده میشه

خونه گرمه خب
بدنش گرمه فقط دست و پاهااشه

دخترمنم اینجوری میشد

سردشه

سوال های مرتبط