طبیعیه عزیزم
من به دکتر گفتم، گفت تا5، 6ماهگی طبیعیه
اصلانگران نباش من ی کلیپ دیدم میگف علتش اینه ک نوزاداهنوز قلبشون کاملاخون رسانی روانجام نمیده کم کم تکامل پیدامیکنه بخاطرهمونه خون رسانی ب بعضی بخش هامث دستوپاکامل نیست ب همون علته برابچه هاهمیشه ازجوراب ودستکش استفاده میشه
خونه گرمه خب
بدنش گرمه فقط دست و پاهااشه
دخترمنم اینجوری میشد
سردشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.