سلام خانوما اینجا کسی منیزیم میخوره تو هفته ها من

۱۰ پاسخ

من وقتی زیرشکمم تیر بکشه یا واژنم تیر بکشه میخورم

منم میخورم

من تمام بارداری خوردم ولی از هفته ۳۶ قطع کردم چون میگن درد زایمان طبیعی نمیگیری اگر ادامه بدی

منم یه ماهه که میخورم تو ازمایشم لب مرز بود

بله منم میخورم

بله من هرشب میخورم

من می‌خوردم اون موقع ها برای خواب رفتن دستام

من میخوردم

بخورمشکلی نداره اصلا

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان پرتقال مامان پرتقال ۲ ماهگی