خانوما چرا هر از گاهی سمت راست شکمم درد میگیره آخه یهو سفت میشه 🥺

۵ پاسخ

بنظرم عادیه چون منم اینطوری میشم یهو یه طرف سفت میکنه

منم اینجوری میشم اگه تند پا بشم یه گرفتگی بدی سمت راست شکمم میشه چند ثانیه بعد میره

منم اینجوری میشم

منم یکی دوهفتس اینجور میشم فکر نمیکنم چیز بدی باشه ولی برو ک خیالت راحت شه

من عصبی میشم یا سردم میشه اونجور میشم فکر کنم واکنش جنینه نمیدوووونم

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری