خانومااااا سرلاک گرفتم چطور ب پسرم بدم ؟؟؟

۴ پاسخ

یه قاشق سرلاک بریز. آب ولرم جوشیده هم بهش اضاف کن. دو سه دقیقه طول میکشه تا قوام بیاد. باید غلظتش مثه فرنی بشه

مثله شیرخشک درس کنم دیگه اره

شیرخشک میدم

با آب قاطی میکردم من میدادم یا هم با شیرخشک اگه شیر خودتو میدی با اون

سوال های مرتبط

مامان ویهان🩵 مامان ویهان🩵 ۸ ماهگی
مامان شاهان 🩵 مامان شاهان 🩵 ۱۵ ماهگی
مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی