۵ پاسخ

اگ کوچلوت بی اشتهاس وبدغذا🤔
یاقدوزن نرمال نداره🧏
یا شاغلی .یا برا مسافرت لازم داری
یا اینکه رشد نی نی ات برات مهمه
محصولات درجه یک وارگانیک✅️رو بهت معرفی میکنم🤗
سرلاک .حریره.پودینگ .سویق
⭕️سفارش ۳محصول به بالا شامل تخفیف⭕️
من اینجام 👇
@Savigh_nini1405

عزیزم دوقاشق سرلاک بریز بعد کم کم اب اضافه کن
تا به غلظت مورد نظرت برسه
مدام هم بزن تا گلوله گلوله نشه

عزیزم فهمیدی به منم بگو

پشت بسته نوشته

هر چقد میخوای آب بریز
بعد انقد سرلاک بریز ک به غلظت برسه

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی