۴ پاسخ

بله عزیزم
ویتامین و آهن داره
غنی و مکفی
من خودم خیلی حساسم، از دکتر پسرم سوال کردم گفت حتما روزی ۱ وعده رو بده
خیلی راضی ام خداروشکر
وزن دهی خوبی داره
یبوست نمیاره
آلرژی زا نیست

عزیزم، تبلیغ نمی‌کنم، فقط چون خودم به کیفیت محصولات اهمیت می‌دم پیشنهاد می‌کنم سرلاک ارگانیک رو امتحان کنی. 🌱
برخلاف خیلی از سرلاک‌های بازاری، افزودنی، نگهدارنده و شیر خشک نداره و با خیال راحت می‌تونی برای کوچولوت استفاده کنی. ماندگاریش هم تا یک ساله.
هم می‌تونی مثل سرلاک فقط با آب جوش آماده‌اش کنی، هم مثل فرنی کمی حرارت بدی. واقعاً هم از نظر طعم و هم کیفیت عالیه. 😊
اگر دوست داشتی توضیحات بیشتری بدم یا نمونه محصولات رو ببینی، توی روبیکا پیام بده: ۰۹۰۳۵۱۴۹۸۷۶

انواع سویق بگیر به جای سرلاک... هم آسون درست میشه و هم اورگانیکه... مزشم خوبه

یک قاشق سرلاک بریز یه ذره اب بریز داخل یکی دودقیقه صبر کنی سفت تر میشه بعد با اب رقیق ترش کن

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی