عزیزم، تبلیغ نمیکنم، فقط چون خودم به کیفیت محصولات اهمیت میدم پیشنهاد میکنم سرلاک ارگانیک رو امتحان کنی. 🌱
برخلاف خیلی از سرلاکهای بازاری، افزودنی، نگهدارنده و شیر خشک نداره و با خیال راحت میتونی برای کوچولوت استفاده کنی. ماندگاریش هم تا یک ساله.
هم میتونی مثل سرلاک فقط با آب جوش آمادهاش کنی، هم مثل فرنی کمی حرارت بدی. واقعاً هم از نظر طعم و هم کیفیت عالیه. 😊
اگر دوست داشتی توضیحات بیشتری بدم یا نمونه محصولات رو ببینی، توی روبیکا پیام بده: ۰۹۰۳۵۱۴۹۸۷۶
از کمشروع کن یه قاشق چایی خوری مثلا
۳۰تا آب ۱ پیمونه شیرخشک سرلاک.چشمی نگاه کن آب رو
یکی دو قاشق غذاخوری بریز بعد کم کم آب اضافش کن تا به غلظتی که میخوای برسه البته چند دقیقه بعد سفت تر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.