وزن نینی کمه چیکار کنم چی بخورم؟

۱۲ پاسخ

یکی گفته بود ماست یونانی.منم از امروز گرفتم ک بخورم

لیدی میل پروتئین اجیل

هر پیشنهادی دارید لطفا بهم بگید 🙏

خیلی میترسم وزنش بالانره خودمم هنوز تهوع دارم و خیلی نمیتونم چیزی بخورم

چقدره وزنش منم تو سی هفته رفته بودم گفته بودن کمه امروز رفتم خدا رو شکر بالا رفته بود دکتر بهم لیدی میل و امگا۳ داده بود و اجیل و شیره و شیرخرماومعجون من خیلی استفاده کردم

لیدی میل روزی یکبار خوبه یا بیشتر؟

الان نمی‌دونم چنده

هفته ۳۲ وزنش یک و نیم بود

حلیم
آبگوشت
عدسی
آجیل
خرما
تخم مرغ
بستنی

لیدی میل حتما استفاده کن
آجیل ، مرغ و گوشت

چنده وزنش

آجیل_ لیدی میل_ تخم مرغ_ شیر

سوال های مرتبط