من از ۴ ماهگی دارم زیر نظر دکتر کلیه شدم رژیم غذایی داد کنترل شد حتی اگه عددش بالا میره فقط چند واحد نه زیاد
اگه دفعت کم باشه فقط باید روزی یه بار فشارخون چک بشه و هفته ای یه بار چکاب آنزیم کبدی انجام بدی وله اگه خدایی نکرده شدید باشه فکر کنم بستری میکنن
مال من زده دفع پروتئین امروز جوابش و گرفتم عددش ۱۱۰بود حالا فردا باید نشون دکترم بدم ببینم چیه خیلی نگرانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.