۱ پاسخ

سرش نخوره تو ستون

سوال های مرتبط

مامان لیا مامان لیا ۱ سالگی
اگر حوصله دارید بخونید راجب اخلاق بچمه:
شوهر من خیلی ادم ارومیه استرسیه خجالتیه کلا ازین پر سر صداها نیست
ولی بقول خودش نمیخام لیا مث من باشع جامعه فرق کرده باید بتونه از پس خودش بر بیاد
منم ازیناییم ک کلا کار ب کار کسی ندارم( تا وقتی بهم سیخ نزنن🤣)
میخایم ک شرایط رو برای لیا فراهم بکنیم ولی خودش اخلاقشو نداره
اصصصلا دختر خرابکاری نیست
اصلا اهل جیغ و داد نیس البته فعلا
شاید بعدا رفتارش عوض بشه
جایی ک شلوغه خییییلی بچه ارومیه
ما هر هفته میریم سمت خانوادع شوهرم و اونا خیلی نوه دارن
لیا با هیچ کدومشون بازی نمیکنه
بازیای اونارو نگا میکنه و میخنده
بچها میان با لیا باززی میکنن
لیا بازی میکنه اما شروع کننده نیست
خانه بازی میبرمش اکر خلوت باشه میره بازی
اکر شلوغ باشه مجدد کنار وامیسته نگا میکنه و میخنده و اینا
غریبع اشنا نداره اخلاقش همینه
تو کوچه میریم دستشو ول میکنم میگم برو بازی کن
اولا ک میچسبید بما ولی انقد گفتیم دستشو ول میکنه ولی یسره پشت سرشو چک‌مبکنه ک ببینه هستیم یانه
شده رمین خورده فقط رفتم دست و لباسشو تمیز کردم گفتم اشکالی نداره دوباره برو‌بازی
نگفتم وای خدا مرگم مراقب باش نرو نکن فلان
ولی این اخلاق لیا همچنان هس
نمیدونم چبکارکنم بهتر بشه
البته مادرشوهرمم خیلیییی بهش وصله
میخاد بره بازی کنه ما میگیم برو خودت میره دست مادر شوهرم‌ میگیره ک باهاش بره و میگیم نرو میگ نه گناه داره دستمو گرفته ک‌برم... خلاصه اینجوری. چیکارکنم