منم همش تپش قلبمو قشنگ رو قفسه سینم حسم میکنم یجوری میشم
بخاطر همین نفس تنگی سرگیجه حالت تهوع بیمارستان بستری شدم
من سونو ۶ هفته رفتم گفت دوقلو
الان ۸ هفته رفتم
میگه یه قل جذب شده ینی چی
من بینیم همش کیپ ب زور میتونم نفس بکشم چیکار کنم
من امشب بعد شام تا حالا وحشتناک نفسم تنگ شده هن و هن میکنم تا میرم ابی چای چیزی بیارم
آره منم سر پسرم همینجوری بودم تنگی نفس داشتم رفتم دکتر اکو قلب همه چی انجام دادم معدم بود
عزیزم شما در هفته های اول بارداریت کارهای روزمره خم و راست شدن ، نشستن و برخاستن ، غذا پختن ، جمع کردن وسایل ، دستمال کشیدن ،حمام رفتن و ... انجام میدادی!؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.