طبیعی است خواهر ایپدورال زدی یا خوب اس یا من بزنم
واسه پسر منم بود به هیچ عنوان نذار پوشک بره روش یا شلوار یا لباس رو روش نذار در مجاورت هوا که باشه خودش خود به خود خوب میشه نیازی نیست هیچی بهش بزنی
الهی نه خطرناک نیست
داره میوفته
امیرحسین هم هفت روزگی افتاد
دکترنبردیش ؟این صورتیه را میچینه دیگه بچه راحتره
اصلا بهش دست نزن چیزی هم نزن یکی دو روز دیگه میوفته
اخی عزیز دلم چرا اینجوری شده
داره میفته
آره زردچوبه بزن ببند سری تا فردا میوفته بچه ام ازیت نمیشه منم زدم روز بعد افتاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.