من ۲۰روزگی ختنه کردم راخت بود اذیت نداشت
من ختنه با روش بخیه کردم خیلی راحت بودم جیش اولش هم اصلا گریه نکرد
سنتی نمیدونم ولی حلقه انداختم راحت بود بچه رو بردن تو خودم راه ندادن بچه ختنه کردن یه چیزی پیچیدن دورش دادن بهم توام بهش یه کم آب قند دادن گفتن پنج دقیقه بمون برو تا برسم پایین جیش کرد بهش استامینوفن هر شش ساعت دادم دورشم چرب کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.