یکی از علایم بارداریه دیگه
اوووف نگو من تا ۱۹هفته شدم بهتر شدم خداروشکر از اول تا ۱۹ هفته هر چند وقت سه روز سه روز سر درد داشتم
منم اینطوری شدم خیلی اذیت شدم یک هفته . استامینوفن که جواب نمیده اصلا . خودش فعلا ول کرده .شنیدم برای زیاد شدن خون بدن و بالا رفتن سطح هورمون هاست . آب زیاد بخورید .
منم از ۱۰هفته ام دارم هنوزم هست و بدتر هم شده.فقط استامینوفن ساده میتونی بخوری
فشارخونتون تنظیمه
منم هفته های شما خیلی شدید سردرد بودم چندبار رفتم دکتر فشارم همه چی اوکی بود بعد دوهفته مدام خوب شد سعی کنید اب زیاد بخورین
منم چن روز اونجور شدم ولی بعدش خوب شد خودش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.