من چند هفته ای هست ک دارم ولی خفیف
برا من از 15 هفته شروع شد
کم میشه کار خونه انجام ک میدم زیاد میشه دکتر رفتم سونو دادم حتی واژینالم دادم سرویکسم عالی بود
دکترم گفت شیاف بزار اذیتی ولی تا الان دارمش بیشترم شده😔😢
والا من از هفته اول داشتم هنوزم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.