تو بارداری دردای واژن از چند هفته شروع میشن

۳ پاسخ

من چند هفته ای هست ک دارم ولی خفیف

برا من از 15 هفته شروع شد
کم میشه کار خونه انجام ک میدم زیاد میشه دکتر رفتم سونو دادم حتی واژینالم دادم سرویکسم عالی بود
دکترم گفت شیاف بزار اذیتی ولی تا الان دارمش بیشترم شده😔😢

والا من از هفته اول داشتم هنوزم دارم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان 🩵علیسان🩵 مامان 🩵علیسان🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حُسنا خانوم مامان حُسنا خانوم هفته بیست‌وهشتم بارداری