من افتضاح بودم فقط جیغ میزدم الانم دارم ولی کمتر شده
طبیعیه عزیزم تحمل کن
تحمل..
من میگرن مقاوم دارم و الانم بد و بدتر شد با این که سابقه دارم وقتی سردردام شروع میشد بیهوش میشدم و نمیدونم چکار کنم
فشارت بالا نیست؟
علتش چیه؟
منم دارم🥺🥺
آره عزیزممن اوایل داشتم اصلا خیلی بد بود ولی کمکمخودش اوکی شد حالا خیلیا قرص میخورنولی مننخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.