۷ پاسخ

من افتضاح بودم فقط جیغ میزدم الانم دارم ولی کمتر شده

طبیعیه عزیزم تحمل کن

تحمل..

من میگرن مقاوم دارم و الانم بد و بدتر شد با این که سابقه دارم وقتی سردردام شروع می‌شد بیهوش میشدم و نمیدونم چکار کنم

فشارت بالا نیست؟

علتش چیه؟
منم دارم🥺🥺

آره عزیزم‌من اوایل داشتم اصلا خیلی بد بود ولی کم‌کم‌خودش اوکی شد حالا خیلیا قرص میخورن‌ولی من‌نخوردم

سوال های مرتبط

مامان ترمه مامان ترمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلسا 💕 مامان دلسا 💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهان👧🏻 مامان مهان👧🏻 هفته سی‌ودوم بارداری