۱۵ پاسخ

من همه اینا رو خوردم
کیوی انجیر الو همه اش
تازه با شیاف بیزاکودیل هم به سختی دفع دارم
از درد نمیتونم تکون بخورن خونریزی کرده مقعدم دیگه

کیویییییییی
هرشب یک دونه بخور
انجیر و الو خورشی ابجوش بگیر روش
صبح دوباره بگیر رو همون قبلی و یهو ابشو‌بخور
همیشه این کار رو‌بکن
راه برو زیاد
طولانی بشین‌تو‌توالت
و‌روغن‌زیتون‌روی کاهو و خیار

فقط شربت لاکسی ژل

هیچ عذاب میکشم من انقد زخم شده خون میاد نمیتونم بشینم😢

من صبح ناشتا سیب عسل میخورم خوب شدم

من هنوز یبس نشدم🤗

هر شب شربت مگنی میلک میخورم شدیدا یبوست داشتم خیلی اذیت بودم دکتر این شربتو برام نوشت هرشب میخورم عالیه ن معده درد میشم ن یبوست

با غذات حتما هروعده ۵یا ۶تا زیتون بخور
برگه زردآلو بخور
الو بخارا اینا خیلی کمک میکنه بهت

با غذاهات زیتون بخوذ

صبح ناشتا یه لیوان آب ولرم هر روز بخور
چیزای یبوست زا هم نخور هر سه وعده هم با غذات ۶ ۷ تا زیتون بخور

عزیزم روزی دوتا کیوی بخور
انجیر و هم با شیر قاطی کنید خیلی موثره.

لواشک خیلی خوبه

آب نارگیل خیلی خوبه

دردشو میکشم فقط 😭😭

شبی ۱لیوان شیر میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری