۳ پاسخ

ی قاشق عرق نعنا بعد از وعده غذایی
ی مدت هم نولپازای ۲۰ ناشتا

منم همین مشکل شما رو دارم چند وقته حتی غذا هم دیگه نمیتونم بخورم خیلی درد میکنه دکترم گفت کاری نمیشه کرد سعی کن میوه بخوری غذا ادویه دار و‌نفخ دار نخور

منم همینم دیروز دکترم گف کاریش نمیشه کرد سیرابی بخور از دیشب دهنم هی ترش میکنه حالا نمیدونم واقعا سیرابی جوابه یا نه

سوال های مرتبط

مامان شاتوت🐣 مامان شاتوت🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری