سلام خانم ها ازمایش آمنوسنتزبرای دوقلو خطر ناکه
من ریفلاکس داشتم الان بدتر شدم
ممکنه زخم معده هم داشته باشم منتها دنبالش رو نگرفتم چون حاضر نشدم آندوسکوپی بدم الان منم معدم خیلی درد میکنه ولی قرص نمیخورم ولی از خانوما شنیدم با دکترت مشورت کنی برای تسکین درد بهت دارو میده
فاموتیدین ۴۰روزی دوتادکتردادبهم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.