۳ پاسخ

سلام خانم ها ازمایش آمنوسنتزبرای دوقلو خطر ناکه

من ریفلاکس داشتم الان بدتر شدم
ممکنه زخم معده هم داشته باشم منتها دنبالش رو نگرفتم چون حاضر نشدم آندوسکوپی بدم الان منم معدم خیلی درد میکنه ولی قرص نمی‌خورم ولی از خانوما شنیدم با دکترت مشورت کنی برای تسکین درد بهت دارو میده

فاموتیدین ۴۰روزی دوتادکتردادبهم

سوال های مرتبط