۱ پاسخ

عزیزم شاید فشارت پایینه فشارتو چک کن
یا بایی ببینی چی می خوری سردرد میگیری آب زیاد بخور واسه سردرد خیلی خوبه
چون من خودم کلا فشارم رو ۷یا ۸یعنی حالم خیلی بد میشه چون ویار چیزای ترش دارم
از اینورم سردرد میشم

سوال های مرتبط