۱۲ پاسخ

دکتر گفت تا ۷روزم اشکال نداره

بچه منم دوروزه مدفوع نکرده

تا سه چهار روز طبیعیه

دکتر هلیا گفت از این ب بعد مدفوعشون کمتر میشه و عادیه حتی دو سه روز یکبار

پسر منم اوایل تا دوماهگی ۴روز یبار پی پی میکرد تا هفت الی هشت روز دکتر گفت طبیعیه
ولی الان دیگ روزی یکبار داره

تا چند روز هم دکترا میگن مشکلی نداره مدفوع نکنه

بی بی کر بده و تا چند روز طبیعی

بچه منم دو روز مدفوع نکرده

دکتر ب بچه من گفت تا یک هفته اوکیه ،،،خودت چیزای ملین بخور

بچه تو این سن تا یه هفته هم اشکالی نداره کاملا بی خطره

منمممم

زور میزنه

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی