منم همینم 🥲
من پسرم رو ۲۴ روزگی ختنه کردم سختیش شب اوله که میخواد اولین جیشش رو بکنه و نباید پوشک باشه وگرنه روز دوم و سوم آروم میشن
من ختنش کردم
مامانم بردش
چیزی نیست نترس
نگران نباش از واکسن خیلییی راحتتره
اتفاقا الان که کوچیکه خیلی بهتره. پسراولم دوماه و نیمش بود سختیش یک روز بود. زود خوب شد خداروشکر
بزار بعد ۴۰ روزگی ببر
هرچی هم کوچیک تر باشه دردش کمتره پ زودتر خوب میشه
دقیقا منم همین طور
منم. همینطوور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.