میترسم از ختنه بچم از گریش نمیدونم چجور ببرمش

۹ پاسخ

منم همینم 🥲

من پسرم رو ۲۴ روزگی ختنه کردم سختیش شب اوله که میخواد اولین جیشش رو بکنه و نباید پوشک باشه وگرنه روز دوم و سوم آروم میشن

من ختنش کردم
مامانم بردش

چیزی نیست نترس

نگران نباش از واکسن خیلییی راحتتره

اتفاقا الان که کوچیکه خیلی بهتره. پسراولم دوماه و نیمش بود سختیش یک روز بود. زود خوب شد خداروشکر

بزار بعد ۴۰ روزگی ببر
هرچی هم کوچیک تر باشه دردش کمتره پ زودتر خوب میشه

دقیقا منم همین طور

منم. همینطوور

سوال های مرتبط

مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی