۴ پاسخ

گهواره اینو میگه

تصویر

من که مرتب میخورم مشکلی نداره

آره بابا بخور
کلا به نظرم تو شیردهی آدم‌باید بره بمیره
نه کار پوستی،نه دارو‌موقع مریضی,هیچی هیچی🤕

منکه از اول همه چی خوردم بدشم عرق نعنارو با آب قاطی میکنم میخورم بشوره ببره😂😂

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری