دوستان من دوقلو دارم طول سرویکسم ۳۳بنظرتون کم نیست؟

۵ پاسخ

من آنومالی که چک کرد ۳۱ بود دکترم گفت خوبه دوقلو هم دارم

واسه منم 33بود دکتر گفت خوبه

من ۳۰ هستم اما دکترم گفت خوبه نگران نباش
شیاف داد بهم 🫠

نه عزیزم زیر ۳۰بده

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد