دوستان بنظرتون طول سرویکسم ۲۶نمیشه نمازخوند

۹ پاسخ

عزیزم اگه گاهی می شینی برا غذا نمازتم نشسته بخون، رو میز عسلی
اگر نه خوابیده غذا میخوری نمازتم همونجوری بخون

نه نباید دولا است بشی به هیچ وجه نشسته و سریع بخون

نشسته بخون

عزیزم دراز کش بخون خدام گفته مشکلی نداره شما مرض هسی نباید خم و راست بشی منم ۳هفته سرکلاژ کردم

شنبه میرم پیش دکترم خیلی استرس دارم

من ک سر میز میخونم احساس میکنم رو زمین ب شکمم فشار میاد

نمازت ایستاده نباه

دکتر نگفت خطرناکه؟؟
من طول سرویکسم ۲۶ شده خیلی میترسم

نشسته یا دراز کشیده بخون مردی نداره که

سوال های مرتبط

مامان بردیا وباراد مامان بردیا وباراد ۹ ماهگی
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد