خانوما سرکلاژم طول سرویکسم ۳۴شده شکمی بنظرتون خوبه؟

۹ پاسخ

خوبه عزیزم

آره خوبه من ۲۴هفته سی و یک بودم

عزیزم منم سرکلاژم
طول سرویکست هم رفت بالا؟چه کارایی کردی رفت بالا؟؟
من انومالی ۲۵ بود دیگه نرفتم سونو

خيلي خوبه منم شكمي ٣٤_٣٣هستم عزيزم اما خب مراقبت كن

من بدون سرکلاژ از ان تی 34 بود

بله عزیزم خوبه

اره خوبه اما به استراحت و مراقبت ادامه بده

مال من بدون سرکلاژ از این کمتره😕

منم ٣٤ ام
نرماله

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری