خوبه عزیزم
آره خوبه من ۲۴هفته سی و یک بودم
عزیزم منم سرکلاژم
طول سرویکست هم رفت بالا؟چه کارایی کردی رفت بالا؟؟
من انومالی ۲۵ بود دیگه نرفتم سونو
خيلي خوبه منم شكمي ٣٤_٣٣هستم عزيزم اما خب مراقبت كن
من بدون سرکلاژ از ان تی 34 بود
بله عزیزم خوبه
اره خوبه اما به استراحت و مراقبت ادامه بده
مال من بدون سرکلاژ از این کمتره😕
منم ٣٤ ام
نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.