واسه من انومالی شد۲۹دکترم گفت خوبه زیر۲۵خطرناکه
انشالله میاد بالا ولی خیلی مراعات کن و حواست باشه من تو ۱۸ هفته سی شدم استرحت و شیاف داد بهم ۲۱ شدم ۳۲ دکترم دیگه سنو ننوشت برام ۲۳ هفته از دلدرد رفتم دکتر شده بودم ۲۵ چون هفته ام بالا بود نتونستم سرکلاژ کنم برام پساری گذاشت
استراحت کن شیاف بزار میاد بالا مال منم ۲۹اومد بالا نگران نباش
من ۱۷هفته۲۲بود سرکلاژ شدم
نه پایین تر میاد بالاتر نه
چندهفته بودی شماعزیزم
بالاتر؟!
نه دیگه فک نکنم
مثل اینکه با سنگین شدن بچه کوتاه تر میشه
مگر با استراحت مطلق ثابت نگهش داری
من ۲۹ سرکلاژ شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.