طول سرویکسم ۳۹ بوده شده ۳۷ بنظرتون اشکالی داره ؟؟؟؟

۶ پاسخ

ن خوبه،مهم اینه زیر سی نیاد

ن خوبه ولی زیاد خودتو ب کار سنگین اینا ننداز ک کمتر نشه

نه خوبه

نه اما استراحت کن چیزا سنگین برندار

برای من ۳۹بود شده ۳۲

نه عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری