۵ پاسخ

اگه توی گریه هاش صدای نه (neh) می‌شنوی یعنی گرسنشه. اگه ahمی‌شنوی یعنی بادگلو داره و وقتی که با سوز گریه می‌کنه و ررررررر می‌شنوی یعنی دل‌درد داره، وقتی هم دهنش رو گرد می‌کنه و اوووه میگه یعنی خوابش میاد.

وااااااای من ک هلاکم

وایییی کلافه شدمممممممم😬😬

کاش کاتالوگ داشتن بچها

اره منم نمیدونستم اینقدر سخته😞

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو💙 مامان پسرکوچولو💙 ۲ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی
مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۱۴ ماهگی