منم اکثرا پسرم شیر خودمو میخوره اروغ نمیزنه ولی شیر خشک ک میخوره به ۲ دقیقه هم نمیکشه اروغ میزنه نگران نباش فقط به پهلو بزار اگه شیر برگشت کرد تو راه نفسش نره
عب نداره عزیزم همونکه میگیریش اروغ بزنه شیرمیره تومعده امکان بالااوردنش کم میشه
راستی مرخص شد بچت عزیزم
به پهلو بخوابونش
نیم ساعت اینا نگه داره اگه نزدم اشکال نداره ولی زودتر نزار زمین بزار شیری که خورده بره پایین
آره.. منکه دارم دیوونه میشم شبا بیداره دخترم تد این یکماه خواب ب چشمم ندیدم
اگر اروغشو نگرفتی به پهلو بخوابونش
ولی خب شده که منم هرکار کنم آروغ نزنه.. ولی آروغ بزنن بهتره دلدرد نمیشن
شیر مادر نفخش خیلی کمه…ممکنه نداشته باشه اصلا نگران نباش…بعدم آروغ داشته باشه که اصلا نمیخوابه و بی تابی میکنه…اگه ارومه که پس اوکیه…اما شیر خشک معمولا آروغ دارن
من بیمارستان ک بودم دکتر میگف حداقل نیم ساعت نگهدارین تا آروغ بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.