قرص کلسیم هرروز میخورین یا ی روز در مبون؟

۱۶ پاسخ

هر روز
ربطی به مصرف لبنیاتت نداره
چون بچه به اندازه کافی مواد مغذی بدن مادرو میکشه

من هرروز

من هر روز میخوردم

1باردرهفته

چرا دکتر من برام ننوشته هنوز البته من اصلا استخوان درد ندارم لبنایتم زیاد مصرف میکنم یعنی با این شرایط باید بازم برام بنویسه؟

یک روز در میان

سه بار در هفته

من دو روز در هفته

من دوبار در هفته

هر روز یه روز درمیون جواب نیس که

منم هر روز بعد از ناهار البته ۳ تا قرص در یک قرص کلسیم و منیزیم و یه چیزه دیگه یادم نیست

یه روز درمیون

هرروز

من هر روز

هر روز

من یروز درمیون میخورم

سوال های مرتبط

مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی