۱۷ پاسخ

برای من یک روز در هفته دکتر گفته بخور عزیزم

بستگی به مصرف گوشت و مرغ و ماهی داره منی که اصلا لب نمی زنم روز درمیان میخورم

هر روز
البته واسه من بند نافش تک شریانیه

هفته ای دو بار

۲روز در هفته

من نخوردم تا حالا، دکتر نداده

دوبار در هفته کافیه

هر روز

ی روز درمیون ولی از ۳۶ هفته دیگه نمیخورم

3 روز در هفته

یک روزدرمیان

دو روز در هفته

یک‌روز در میان

هرروز

دو روز در هفته

منم دو روز در هفته میخورم

من دوروز درهفته

سوال های مرتبط

مامان نذر امام زمان مامان نذر امام زمان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا کوهیار مامان آقا کوهیار ۳ ماهگی
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی