امگا ۳ دکترم گفته یه روز در میان بخورم، شما چجوری می‌خورید

۱۱ پاسخ

سلام قشنگم من سیسمونی میفروشم‌سایت خرید دارم قیمتام‌خیلی ارزونه سرهمی ۲۰۰ تومن زیر دکمه‌۱۲۰ ت شلوار دونه ای ۸۵ت
اگه خواستی خرید کنی عضو کانال ایتا بشید
اینم لینک کانال در پیام‌ رسان ایتا
@karenshopingg

منم همینطوری میخورم

هفته ای سه بار گفته دکترم

من هر روز میخورم چون وزن بچه کمه

من سه روز درمیان میخورم

یه روز درمیون

من اول هفته ای دوتا بودم الان هر روز

هفته دوتا

پزشک من گفت دوبار در هفته مصرف کنم

هفته دوتا
من خودم یکشنبه و چهارشنبه ها میخورم

به منم گفته یک روز درمیان

سوال های مرتبط

مامان 💕دختری💕 مامان 💕دختری💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان 👑کیاشا👑 مامان 👑کیاشا👑 ۱۰ ماهگی
مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری