مامانایی ک بچشون سرماخورده اعلام حضور کنن🫠🥲😫

۱۰ پاسخ

هم من هم انیسا الان ده روزه داغونیم

من،،،، یعنی ما
خونوادگی گرفتیم دارم میمیرم از شدت تب و آبریزش دخترمم هی بغل میخواد😭

منمممممممممنننننننننن

دخترمن ازدیشب درگیرم تب میکنه😪

مننن تازه دو روز خوب شدع

😭😭☝️☝️

نگوووووو بدترین مریضی عمرمون بود هم من هم پسرم هم باباش

پسر من اومیکرون گرفته

باز خوشحالم ک غذا و میوه میخوره

من 🥴😷🤒

سوال های مرتبط